Dat leverde toffe foto's op. 18:45 King of the Match 👏 FT // 3-1 Het laatste fluitsignaal klinkt in de Johan Cruijff ArenA. Ajax wint met 3-1 van RKC. Halverwege was het nog 0-1 voor de bezoekers, maar door goals van Brian Brobbey, Jurriën Timber en Mohammed Kudus komen de Ajacieden toch winnend uit de strijd. John Heitinga zegeviert ook in zijn vierde wedstrijd als coach van Ajax. 🔁 Staande ovatie voor Kudus 20 0 🔁 Hato voor Wijndal Ook nog wat minuten voor Jorrel Hato, die daarmee zijn debuut in de Johan Cruijff ArenA maakt. Hij vervangt Owen Wijndal. Wie is jouw King of the Match? 🔁 Sánchez voor Rensch 15 19 Er is iets mis gegaan, probeer het later nog eens.
RKC Waalwijk Live stream online for free
ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal.
Het geeft een trots gevoel als je daar staat. Heel veel dingen zijn ook hier in de ArenA nieuw voor mij. Ik moest dus even kijken waar alles was", aldus de Ajax-trainer in gesprek met ESPN. De 39-jarige oefenmeester zag ook dat zijn ploeg in de eerste helft zoekende was. "Ik zag twijfel in de ploeg die helemaal niet nodig was. De samenwerking en communicatie was niet goed. Daar moeten we naar kijken", zei Heitinga, die wel tevreden was over het tweede bedrijf.
AFC Ajax - RKC Waalwijk op tv - Voetbal Experience
Voetbal op tv: Waar kun je FC Groningen - PSV en Barcelona
We moeten de focus houden op voetbal. Nu winnen we weer en dat levert vrolijkheid op in de ploeg", besloot Timber 19:17 Wat een aandoenlijk beeld 📸 Zo te zien heeft Jurriën Timber een fan de dag van zijn leven bezorgd 😍. 19:13 Topscorer van de Eredivisie: Brian Brobbey Brian Brobbey (elf goals) is gedeeld topscorer in de Eredivisie dit seizoen, samen met Anastasios Douvikas. 19:04 Het feestje na de 3-1 ❤️ Mohammed Kudus vierde zijn 3-1 met de supporters in de Johan Cruijff ArenA.
(live kijken>>) Ajax RKC kijken 12/02/2023 | rlcegprojetos
Edson staat precies goed, dat heeft hij in de tweede helft heel goed gedaan. Ik was tevreden over de driehoek met Bassey en Timber. " 19:27 Timber: ‘Winnen levert vrolijkheid op’ "We moesten vandaag diep gaan", stak Jurriën Timber van wal in gesprek met ESPN. "We zijn eerder dit seizoen al een paar keer achter gekomen en konden het toen niet omdraaien, vandaag hebben we dat wel gedaan. " Timber baalde van de tegentreffer. "De goal van RKC is onnodig.
Liveblog Ajax - RKC
Ajax - RKC Waalwijk live uitslagen, H2H en opstellingen